Zwroty i reklamacje

Chcesz dokonać zwrotu? 

  1. Sprawdź czy nie minęło 14 dni od otrzymania produktu.
  2. Uzupełnij formularz zwrotu oraz wyślij na adres: zwroty@dobreokna24.pl.
  3. Poczekaj na kontakt mailowy z naszej strony, gdzie otrzymasz dalsze instrukcje gdzie i w jaki sposób odesłać dany produkt. 
  4. Uwaga! Prosimy o solidne zapakowanie przesyłki. Każda paczka jest indywidualnie sprawdzana. Jeśli w trakcie transportu dojdzie do uszkodzenia towaru, zwrot nie zostanie przez nas przyjęty, a kwota nie zostanie zwrócona.

Czego nie możesz zwrócić?

  1. Produktów wykonanych na zamówienie. Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.
  2. Produktu, który uległ uszkodzeniu, jest niesprawny lub był używany.

Pamiętaj, że do zwrotu mają prawo jedynie konsumenci, nie firmy. 
Więcej informacji w sprawie zwrotów znajdziesz tutaj

→ Formularz zwrotu do pobrania.

 

Chcesz zareklamować produkt lub usługę, którą u nas zakupiłeś?

Poniżej znajdziesz odnośnik do wzoru formularza reklamacyjnego.

Po uzupełnienieniu prosimy o wysłanie na adres mailowy: reklamacje@dobreokna24.pl

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń pod numer +48 724949414.

Więcej informacji w sprawie reklamacji znajdziesz tutaj.

→ Fromularz reklamacyjny towaru do pobrania. 

→ Formularz reklamacyjny usługi do pobrania.