Chcesz dokonać zwrotu?
- Sprawdź czy nie minęło 14 dni od otrzymania produktu.
- Uzupełnij formularz zwrotu oraz wyślij na adres: zwroty@dobreokna24.pl.
- Poczekaj na kontakt mailowy z naszej strony, gdzie otrzymasz dalsze instrukcje gdzie i w jaki sposób odesłać dany produkt.
- Uwaga! Prosimy o solidne zapakowanie przesyłki. Każda paczka jest indywidualnie sprawdzana. Jeśli w trakcie transportu dojdzie do uszkodzenia towaru, zwrot nie zostanie przez nas przyjęty, a kwota nie zostanie zwrócona.
Czego nie możesz zwrócić?
- Produktów wykonanych na zamówienie. Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.
- Produktu, który uległ uszkodzeniu, jest niesprawny lub był używany.
Pamiętaj, że do zwrotu mają prawo jedynie konsumenci, nie firmy.
Więcej informacji w sprawie zwrotów znajdziesz tutaj.
→ Formularz zwrotu do pobrania.
Chcesz zareklamować produkt lub usługę, którą u nas zakupiłeś?
Poniżej znajdziesz odnośnik do wzoru formularza reklamacyjnego.
Po uzupełnienieniu prosimy o wysłanie na adres mailowy: reklamacje@dobreokna24.pl.
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń pod numer +48 724949414.
Więcej informacji w sprawie reklamacji znajdziesz tutaj.
→ Fromularz reklamacyjny towaru do pobrania.
→ Formularz reklamacyjny usługi do pobrania.